熱門文章

2009年2月2日 星期一

陸Sir 教捉魚

2007/10/6 捉魚的故事呢兩日股市回落,股壇老鼠四圍竄,其實大家睇睇自己投機部的業績,就知道自己做老鼠到唔到家。  網友Steven羅有奇細個捉魚的故事,發人深省。佢咁講:「今天看完頭條日報的文章,令我記起生活一小事,希望和大家分享。小時候我常到水塘野餐。頑皮的我愛用蝴蝶網捉魚。起初很失敗,因小魚多都不敢游近岸邊,而且一見網影便立即逃掉。但我並無放棄,把麵包投到離岸稍遠,然後耐心地把更多麵包-步-步投近岸邊。到起綱時小魚己一團團的瘋狂圍着誘餌,每每總有收獲。還清楚記得-次,圍觀的看到熱鬧情景嘩言「這才是大鱷」!做「大鱷」的感覺真好哦。」  股市熾熱,好多新股民入場,陸羽仁提醒大家要認清股場的本質,股場是大鱷吃魚毛之地。大鱷佈個局,將魚毛一網打盡,那種快感可以意會而不可以言傳。你盲中中入股場,好快就加入魚毛行列,唔覺意就俾人食埋,這裏不是兒童樂園,不是大戶散戶齊齊玩玩齊齊happy的地方。  我叫你地分開「投資的我」和「投機的我」,就是想話俾大家聽,你要投機,就係同大鱷對賭,其危險不問可知,唔好信一般的感覺,因為大鱷就係食住呢啲感覺,就等如Steve放入水塘的麵包,把你一步步引到他的網中。內幕消息就是這些麵包、目標價亦是麵包、短期走勢也是麵包,你大大啖咬落去,實聽遭秧。  你叫你將自己當做一間公司,就係想你去睇吓自己投資部和投機部的住績,成功的部門加大,失敗的部門縮細,以網友kym的個案為例,佢買股就不太成功。佢話「陸sir大大今期教人開投資部同投機部,話邊個唔得就刪邊個,咁如果兩個都唔妥又點算,係咪買etf好過?今年年頭到而家,我投資部跑輸大市,對上一個月投機部更剛好收平,拉勻慘過淨買2828,更加唔好講2823,o的佣就益晒銀行,連續兩年都係咁。人人都想做老闆,但現實係做生意的,失敗多過成功。個市咁旺都唔能夠好天收埋落雨柴,嚴冬時都唔知點。」  Kym講得啱,咁旺o既市買股都唔成功,淡市、跌市唔知點算。Kym的問題是投資部和投機部都唔太成功。無論如何,Kym都有一樣嘢成功,就係有去檢討,至少知道自己唔成功,你唔好以為我講咗等如無講,好多人炒股幾十年,一路輸錢,但無去計,亦唔知自己唔成功。Kym有自知之明,都係一個好開始。  投資比投機容易,建議睇完自己間公司業績發覺唔係好掂的網友,先減低投機炒作的比例,唔好成日炒,唔好成日出出入入,若自問唔識炒仍要炒,就申請吓新股,定好止蝕,輸極有個譜。擴大投資的比例,耐心等股市大幅回落時才去建倉,建倉之初要守一成止蝕,輸咗搵低啲位再建倉。若能在相對平的價位買入好股,就盡量長揸,希望長線有好點回報。股市風高浪急,投資切忌高追,短炒例外。搞好你間投資公司的業績,旺市淡市都做到年回報10%以上,咁就可以長炒長有了。
陸羽仁

沒有留言:

張貼留言