熱門文章

2011年10月28日 星期五

28 OCT 2011

從未見過這樣轉倉及結算,大鱷向世界強搶。市場永遠是你意想之外。




市勢強勁

A word on 'overbought'

I have been seeing a lot of posts talking about how overbought things are: 'the NYMO is crazy overbought!', 'the RSI is at hugely overbought levels!', etc. That may be, but I wouldn't take a short position based solely on 'overbought'. Markets can stay overbought far longer than they stay oversold. I even use the term overbought sometimes. But the point is that I never short based on that. I wait for my system to give a sell signal first (which has to have a little downward momentum behind it)


一个词“超买

我已经看到很多超买东西是如何的职位:“NYMO是疯狂的超买!”,“RSI在巨大的超买水平!”,这可能是,但我不会采取淡仓仅基于“超买”。市场可以保持更长的时间他们超卖超买我什至使用超买,有时一词。但问题是,我从来没有短期在此基础上。我等待我的系统首先给一个卖出信号(这背后有一点点下降的势头)。



沒有留言:

張貼留言